sobota, 25 marca 2017

WIOSNA!

Dawno nas tu nie było, ale dosyć dużo się działo, nie tylko w psiej kwestii i jakoś nie było kiedy tu cokolwiek napisać.
U nas wiosna w najlepsze, zrobiło się na tyle ciepło, że spędzanie czasu na dworze stało się jeszcze przyjemniejsze niż było. Swoją drogą teraz siedzę na tarasie, Aza leży obok mnie a chłopaki dojadają resztki z 'kongów', świeci słońce, wieje lekki wiatr, jest idealnie.
Co robimy na co dzień? W tygodniu głównie spacery, bo jednak szkoła wyciąga resztki energii i na treningi już nie mam ani siły ani ochoty. Jednak gdy wrócę wcześniej do domu, coś tam dłubiemy. Max doszedł do siebie po kastracji, na razie zauważyłam to, że jest dużo spokojniejszy, bardziej się stara gdy coś ze mną robi i jest strasznie nakręcony, a to bardzo dobrze więc oby tak dalej.
Cały czas nakręcam Maxa na szybkość, bo już niedługo wracamy na agilitki, dodatkowo przypominaliśmy sobie wszystko, bo 2 miesiące syn miał przerwę. Oprócz tego na co dzień szlifujemy przywołanie, które idzie powoli, ale do przodu, no i jakieś tam komendy w między czasie. Aza z Rambem natomiast oprócz spacerowania na razie nie robią nic. Aza przeszła na zasłużoną emeryturę, nic od niej nie wymagam, dobrze jest jak jest, Rambo niedługo wróci do rowerowania i nic oprócz tego raczej nie będziemy robić. Także tyle chciałam wam opowiedzieć, no i co? Do napisania!

Miłego weekendu!


3 komentarze:

  1. U nas również jest super pogoda, wiosenna, bardzo ciepło :) No i u nas ostatni post też był już jakiś czas temu, przez ten sam powód - dużo się działo, dzisiaj muszę naskrobać jakiś post. Sporo zrobiliście przez ten czas, gratuluję wszystkich postępów! Śliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiamy i też życzymy miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez nie mogłam się doczekać ciepła, bo ciągle było zimno i padało, ale znów można wyjąć wiosenne kurtki i cieszyć się pogodą.

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak oczekiwanie na wiosnę się dłużyło. Szczególnie, że w pewnym czasie miałam serdecznie dosyć zimna i wszechobecnego śniegu. Dzisiaj zabrałam się za wiosenne porządki i wyczyściłam, i uporządkowałam wszystkie nasze akcesoria. Ładna pogoda to i od razu więcej motywacji! :D
    Pozdrawiamy, Wiktoria&Fado! | Biscuit Life

    OdpowiedzUsuń