niedziela, 31 sierpnia 2014

Podsumowanie wakacji - osiągnięcia z psami :))

Hej :)
Dzisiaj przychodzę do was z postem o tym co osiągnęłam z psami przez te wakacje :D 
Aza : 
- Dużo mniejsza jest jej agresja w stosunku do roku innych psów,  teraz nie lubi tylko tych które na nią szczekają,  warczą lub skaczą inne toleruje, nie p. Zaprzyjaźnia się z Leonem,  pierwsze spotkanie 1 lipca,  potem 27 sierpnia,  i dzisiaj :D
( Leon to pies mojej przyjaciółki) 
- prawie opanowała siadanie na komendę bez Smakołyka 
- nauczyła się  komendy ,, stój ''

Rambo: 
- Poznaje się z Leonem i juz coraz bardziej go toleruje 
- Nie biega juz wszędzie za mną kiedy gdzieś idę :)

Max : 
- Nauczył się wielu komend :
* łapa 
*żółwik
* proś 
* piątka 
* siad na komendę 
* zdechł pies 
* papa 
* łapy i dół  ( kładzie  łapy na mojej ręce i przekłada między nimi głowę) 
- Za kumplował się z Leonem 
Max + Leon = Bff

To tyle z osiągnięć moich psów w te wakacje,  największe postępy zrobił Max, ale wiadomo,  młody pies to trzeba z nim dużo prasować,  uczyć go różnych rzeczy,  ale z Azy i Ramba jestem równie dumna,  z Rambem pracuje teraz nad komendą,, do mnie,, bo na spacerach zupełnie się mnie nie słucha,  jeszcze waruj i siad na komendę bez smakołyka :D 
Mam nadzieje,  ze post się spodobał,  jeśli tak komentarze mile widziane :D

1 komentarz: