wtorek, 19 sierpnia 2014

Zaczynamy od nowa :)

Witam wszystkich na naszym całkiem nowym blogu , już nie tylko o psach :)
Będę tu opisywała codzienne życie moich wszystkich zwierzaków , ale też będą recenzje , porady , posty tematyczne itp. , jednak musicie trochę mnie wesprzeć :) Pisząc mi komentarze z radami dotyczącymi bloga, nie tylko miłymi , krytykę także przyjmę  , bardzo mi tym pomożecie i zmotywujecie do dalszej pracy z blogiem :)
Ten blog jest moim drugim na blogspocie mam jeszcze swojego na którego także możecie zajrzeć w wolnej chwili :) ( MÓJ BLOG )
Więc teraz może się przedstawię :)
Mam na imię Dominika , mam 14 lat i jestem dumną właścicielka stadka zwierzaków , które są bardzo ważną częścią mojego życia :)
Mam :
3 psy , 2 koty , 3 świnki morskie , rybki i konia :)
O wszystkich moich pupilach napiszę w kolejnym poście . 
Mam nadzieję ,że blog przypadnie wam do gustu i będziecie często na niego zaglądać :)
PS. Post powitalny bez zdjęć , wszystko pokażę wam w kolejnym poście :)

3 komentarze:

  1. SWIETNIE !! NIE MOGE SIE DOCZEKAC :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, czekamy na dalsze posty! :) http://jessie-diana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy z niecierpliwością ! :D

    OdpowiedzUsuń