środa, 31 grudnia 2014

Podsumowanie roku 2014 !

Ten rok jeżeli chodzi o zwierzaki , był rokiem najlepszym.
Przekonałam się o tym , że starsze psy uczą się tak samo jak młode , że da się je dużo nauczyć i ,że starość nie jest straszna. Aza od początku roku nauczyła się więcej koment niż przez całe swoje dotychczasowe życie. Aza jest najmądrzejsza z całej trójki i nie chodzi tylko o to ,że jest starsza od Ramba i Maxa. Największym osiągnięciem jednak jest w 99,9% pokonanie agresji Azy do psów , dzięki czemu już w sobotę ruszamy na spacer z psem , którego znam tylko z fanpage :) Aza skończyła już 10 lat , więc wszystkiego najlepszego! Oczywiście początek roku był dla nas wielką niespodzianką , gdyż urodził się Max , który potem z nami został. Max od lutego zmienił się ogromnie , urósł , ale nie tylko wzwysz , ale jego móżdżek także bardzo się rozwiną. Nauczył się bardzo dużo i pomimo problemów wydaje mi się , że wychowałam go na mądrego psiaka. Do obcego nie podejdzie , co moim zdaniem wychodzi trochę na plus. Chociaż nieufność to jedno , a lęk to drugie , i teraz zmagamy się właśnie z lękiem. Rambo także trochę wydoroślał,i chodź przez pewien okres czasu miałam z nim ogromne problemy , teraz to prawie zanikło . Jego móżdżek , również zaczął pracować. Moje podejście do niektórych rzeczy zmienił się o 180 stopni. Moja praca z psami także . Spacery teraz to u nas codzienność , a wakacje wykorzystaliśmy w 99% .
7 kwietnia pożegnaliśmy Saszę , co Garfield zniósł okropnie. Lecz 7 maja przybył do nas Gandalf , który tak jak i Max bardzo zmienił nasze życie . Od 3 marca zaczęła się moja przygoda ze świnkami morskimi , takim sposobem teraz mamy Felę, która jest oczkiem w głowie domowników. Moja wiedza o zwierzakach coraz bardziej się rozwija , i miejmy nadzieję , że w nadchodzącym roku rozwinie się jeszcze bardziej :)
Tak więc duużo sukcesów z waszymi pupilami , abyście mieli do nich duuuuuużo cierpliwości , i oczywiście , aby rok 2015 był jeszcze lepszy , albo równie dobry jak 2014 !!
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !

1 komentarz:

  1. Super post ! :) Dla mnie również ten rok był najlepszy ;) A post podsumowający już nie długo :D

    OdpowiedzUsuń