poniedziałek, 4 stycznia 2016

Grudniowe nowości

Grudzień obfitował w bardzo dużo zwierzakowych zakupów , wydałam mnóstwo pieniędzy , ale jestem zadowolona , bo mamy jakieś zapasy. Zwierzaki są zadowolone z nowych zabawek, a smakołyki bardzo im posmakowały , więc to też mnie bardzo cieszy ,że nie kupiłam czegoś co się zmarnuje. W tym roku kupując ,,prezenty świąteczne'' stawiałam na jakość , nie na ilość. W prezentach z tamtego roku przeważały smakołyki z bardzo słabych firm , gdzie było ledwo kilka procent mięsa , a w tegorocznych zdobyczach są smakołyki lets bite , maced , a nawet naturalne np. kurze łapki, zabawki też nie są z tych co to zaraz się połamią czy zniszczą.
Jeszcze może tylko coś dopowiem na temat prezentów dla zwierzaków. Ja uważam ,że faktycznie , zwierzaki nie czują świąt i nie wiedzą ,że ta piłka to akurat jest prezent i to pod choinkę. Uważam natomiast ,że kazdy , nawet zwierzak cieszy się z nowych rzeczy. Moje futrzaki bardzo się cieszyły bawiąc się nowymi zabawkami i co z tego ,że nie wiedziały ,że to na święta :)
Żwacze wołowe Maced  4.90 zł
PRO PLAN Biscuits - dostaliśmy do testów
PRO PLAN Dental Pro Bar - dostaliśmy do testów
Vector Food - wygrane w konkursie
Let's Bite Duck Sticks 4.90
Let's Bite Lamb Strips 4.90
Przekąska Piotr i Paweł 2.79 x2
Paski z kurczaka 8.99
Ciastka 25 szt. 10 zł
Kostki Maced 11 zł 
Kurze Łapki 0,4 zł/szt

Kabanosy jagnięce 6 szt. 6zł
Patyczki w dwoch smakach 10 szt. 4 zł
Kabanosy Winston 10 szt. 4.99 zł
Sosy Winston 8 szt. 5.99zł

Obroża dla Garfielda kolor czarny 4,50zł (30cm)
Obroża dla Gandalfa kolor brązowy 6 zł (35cm)
Obroża dla Zenka kolor nude powiedzmy 4,50zł (30cm)

 Iglo ZOLUX 20,30zł
Hantle dla świnki morskiej 5.90zł
Musli dla świnki morskiej 5zł
Frisbee gumowe 22.90zł
Wędka dla kotów 3.99zł
Wyrzutnia do piłek 4.99zł (piłka do kompletu nie wytrzymała)
Piłka spiralna SumPlast 6.70zł

5 komentarzy:

  1. Świetne zdobycze :) Kupiłam podobną wyrzutnie, lecz za troszkę wyższą cenę i piłka także nie wytrzymała :) Rozpadła się na pół.
    Zapraszamy na bloga:
    http://lakina4lapach.blogspot.com/
    Olivia&Laki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wyleciał z niej smród gumy :\

      Usuń
    2. Mi chodzilo tylko o wyrzutnie , a pasuje do niej wiele pilek. Do przewidzenia bylo , ze pilka sie rozleci , ale chyba nie o nia chodzi :)?

      Usuń
  2. Mój kot też wcina takie kabanosy z Winstona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne profesjonalne foteczki :D

    OdpowiedzUsuń