piątek, 2 czerwca 2017

GDZIE BYLIŚMY JAK NAS NIE BYŁO?

Ostatni post pojawił się tutaj...hmm...14 kwietnia z tego co widzę. Blog zarósł kurzem, niektórzy nawet pewnie nie zauważyli że nas nie było, a inni może zastanawiali się co się stało, czy blog już nie będzie funkcjonował, może już nie wrócimy? Wracamy, tak łatwo się nas nie pozbędziecie. Powodem tego, że tyle nas nie było, był...było moje lenistwo to po pierwsze, po drugie miałam taki okres gdzie niby miałam ten wolny czas, niby mogłabym pogodzić wszystko, ale krótko mówiąc nic tylko się opierdzielałam. Znajdowałam sobie zajęcia, które zabijały mój czas, i tak na prawdę rozleniwiły mnie doszczętnie. Teraz gdy już 3 tygodnie choruje a 2 siedzę w domu postanowiłam coś z tym zrobić. Postanowiłam zrobić coś dla siebie, wziąć się za psy, za stronę i blog, oraz bardziej organizować sobie czas. Nie spędzać go na oglądaniu seriali, postarać się walczyć z tym, że ,,eee nie chce już mi się iść na spacer, pójdziemy jutro'' i ogólnie robić dużo dużo ciekawych rzeczy. Maj był straszny, nie zrobiliśmy w sumie nic, majówkę jedynie spędziliśmy aktywnie, a potem cisza, spacery nie odbywały się codziennie , treningów brak, a potem zachorowałam. Angina wybrała ze mnie resztki dobrej energii, ale już wracamy! W tym tygodniu prawie codziennie byliśmy nad stawem, pieski szalały, pływały, a potem odpoczywały, natomiast dzisiaj wzięłam się trochę za wyczesywanie Maxa i takim sposobem mam dwa kłakoszczeniaczki :) 
Jaki mamy plan na najbliższe tygodnie? 
Nie mamy planu, zobaczymy co przyniesie czas!





1 komentarz:

  1. Nas jakiś czas temu dopadła monotonia i również na jakiś czas zrobiłam przerwę na blogu. W końcu jednak zebrałam się w garść i dalej pisze posty, czas spędzam aktywnie i bardziej wziełam sie za Fuksa i jego problem z socjalizacją. Jestem bardziej zorganizowana i ciągle pracuje nad swoim lenistwem :D Wam również życzę samych sukcesów i pamiętajcie nigdy się nie poddawać :D
    Pozdrawiamy!
    psy-z-potencjalem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń