środa, 7 marca 2018

Saal-digital fotoksiążka.

Jakiś czas temu dostaliśmy do testów piękną fotoksiażkę od Saal-digital. Od razu wymarzyłam sobie jak będzie wyglądać, wiedziałam ze chce aby była minimalistyczna, a możliwość wykonania samodzielnego projektu tylko mi pomogła. Tak wiec stworzyłam swoją własna książkę ze zdjęciami, złożyłam zamówienie i po jakimś czasie zawitał kurier z wyczekana paczka.  Nie spodziewałam się ze po rozpakowaniu moim oczom ukarze się takie cudo! Fotoksiążka pięknie wykonana, jakoś zdjęć cudowna i co najważniejsze książka jest dosyć solidna wiec łatwo się nie zniszczy. Jedynym minusem jest fakt, ze cena takiego cuda to dosyć wysoka kwota. Czy jest tego warta? Niestety nie mam porównania z żadna inna wiec nie mogę się wypowiedzieć na ten temat. Nie zmienia to jednak faktu, ze jestem niezmiernie z niej zadowolona i piękna eksponuje się ona na półce! Myśle ze nie jest to nasza ostatnia fotoksiążka i na pewno coś jeszcze kiedyś zawita w mojej fotograficznej kolekcji. 





2 komentarze:

  1. Wygląda genialnie! :) Sama się zastanawiam nad stworzeniem takiej pamiątki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda ta książka! Aż szkoda, że nie pokazałaś wszystkich kartek :)

    OdpowiedzUsuń