środa, 10 września 2014

Co u zwierzaków ?

Hej ;) 
Tak więc , dzisiaj nie poszłam do szkoły ( jak ktoś czytał na fanpage to już wie) i postanowiłam napisać posta ;)  U świnek nic nowego , dzisiaj wysprzątałam im klatkę , pochodziły trochę po trawie , a potem wlazł do nich Gandalf ;) Gandalf pobiegał po trawie za kamieniami xd I już 3 myszy złapał dziś , nie poznaję własnego kota ;) Garfield po całonocnych igraszkach wrócił do domu , a psiaki ganiają po podwórku , piękna pogoda , więc korzystają ;) Wczoraj byliśmy z Olą i Leonem na spacerze , było świetnie , według mnie nasz najlepszy wspólny spacer ;) Aza nie warczała , Leoś nie szczekał , Rambo nie poturbował go , więc super Wszyscy się już dogadują , więc nie muszę się martwić , że na spacerze Aza może warknąć lub zaatakować Leona , bo już się lubią ;) Byliśmy nad stawem , obeszliśmy kułko po lesie i wróciliśmy do domu , dzisiaj o 16 też idziemy ;) 
A teraz kilka zdjęć :)










3 komentarze:

  1. Świetnie jest mieć tak dużo zwierzaków!! Ja mam królika i psa - Harry'ego, o którym piszę bloga.
    Harry uwielbia wodę, tak jak pewnie Twoja labradorka.
    Pozdrawiam!
    http://dziennik-mojego-labka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne masz te zwierzaczki ! szczególnie ten buldożek, piekny i te kotki ! super !
    obserwuje bloga bo wydaje się być fajny !

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zwierzaki ! :) Czekam na inne posty i zapraszam do mnie - http://wiktoriokwyblo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń