niedziela, 21 września 2014

Haul zakupowy

Hej ;) 
Długo mnie nie było , ale nie wiedziałam o czym do was napisać , a dziś nadarzyła się okazja , gdyż byłam na giełdzie i kupiłam kilka rzeczy dla zwierzaków :)

1. Legowisko dla Ramba :)
Kupiliśmy je ze względu na to ,że ostatnio Rambo miał wiklinowy koszyk , ale jak byliśmy w Chorwacji to się im nudziło i razem z Maxem go pogryźli , więc teraz kupiliśmy miękki .
Kosztował 50 zł , według mnie się opłaca , bo u nas w zoologicznym to połowę mniejszy kosztuje 55 zł , do tego ten ma fajny wzór , i wyjmowaną poduchę . Chcieliśmy kupić jasny , bo na czarnym to każdy Ramba biały włos będzie znać , ale były tylko małe , więc wzięliśmy ten :)

2. Obroża dla Maxa ;)
Kosztowała 13 zł , i mi się bardzo podoba , ma fajny wzór , jest z tego co widzę wytrzymała , więc na + , a Max wyrósł z poprzedniej obroży , więc akurat ma nową :)

3. Smycz dla Azy :)
Kupiłam , bo została nam jedna smycz na 3 psy ( Max poprzegryzał wszystkie ) :) Kosztowała 15 zł . Ma fajny wzór , a długość i szerokość są wystarczające :)

4. Smycz dla Maxa ;)
Kupiona z tego samego powodu co dla Azy . Kosztowała 20 zł :) Wzór typowo męski , jest gruba i w miarę szeroka , więc myślę ,że wytrzyma :)

5. Poidło dla świnek :)
Kupione , bo stare jest trochę za małe i muszę często dolewać wodę , a to jest akurat . Do tego nie było drogie ( 11 zł) i podoba mi się kolor :)

6. Klatka dla świnek :)
Kupiona za śmieszną cenę 25 zł , jest używana , ale gdy ją porządnie wyszoruję będzie jak nowa :)
Długość 76 cm. , szerokość 47,5 cm. i wysokość 47 cm. Do tego wysoka kuweta i duże drzwiczki :)

7. Karma dla rybek ;)
Karma głównie kupiona dla rybek do stawu , ale moje akwariowe też ją jedzą i chyba bardzo im smakuje ;) Ma fajne kolory , jest jej dużo , i jest tania , bo za 3 litrowe wiadro karmy zapłaciliśmy 11 zł , a porównując do karmy z zoologicznego , gdzie pojemnik ma 250 ml. , a kosztuje 10.70 zł :)

Jutro jeszcze zamawiam torebkę na smakołyki , żeby mieć na podwórko , czy na spacery , ale pokażę ją w innym poście :)
Mam nadzieję ,że ten się spodobał i zapraszam do obserwowania bloga :)









2 komentarze:

  1. Świetny haul ! piękna obróżka *.* bardzo też podoba mi się legowisko ;)
    Pozdrawiamy
    Laura i Szira

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz wspaniały zwierzyniec! Musi być Wam bardzo wesoło :)
    Kupiłabym też tę smycz moro, jest świetna.

    Pozdrawiamy, Maria i Harry.

    http://dziennik-mojego-labka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń