czwartek, 25 września 2014

Co znaczą dla mnie moje zwierzaki ?

Dziś przychodzę do was z postem trochę innym niż wszystkie czyli ,,Co znaczą dla mnie moje zwierzaki ?''
Wiem ,że u nie których jest tak ,że kot jest np. siostry , pies brata , a chomik taty , czy mamy , ale dla mnie jest to co najmniej dziwne , bo według mnie zwierzak , nie ważne jaki chomik , pies, kot, koń czy świnka morska to po prostu członkowie rodziny , jedni mniejsi , drudzy więksi , ale jednak ;)
Tak jest w moim przypadku , bo każdy mój zwierzak , to członek rodziny , a my jesteśmy jedną wielką gromadką ;) Bo nie wyobrażam sobie ,żeby Aza była tylko moja , a Max czy Rambo już nie , bo byliby mojej siostry . Tak więc odpowiedzią na tytuł posta jest tak na prawdę jeden wyraz RODZINA , bo zwierzaki to moja rodzina ! ;)





















2 komentarze:

  1. Świetna rodzina! U mnie nigdy nie było przedziału, królik i pies są wszystkich, po prostu :)
    Piękne zdjęcia.

    Pozdrawiamy, Maria i Harry.

    http://dziennik-mojego-labka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń