czwartek, 22 stycznia 2015

Hejka :)
Dawno nas tu nie było, ale też nie miałam o czym pisać .. Ogólnie mówiąc , to u nas nudno , ja przez to , że siedzę do 15 w szkole , nie mam na nic czasu , chodzi mi tu o spacer , jakieś sztuczki , czy treningi , a ferie dopiero od 2 lutego. Jeśli chodzi o spacery , to chodzimy co drugi dzień na 30 min , bo potem już ciemno :( No i tyle. Pieski Gabi nazywają się Bibi i Blue , psiaki rosną , obecnie mają już prawie 7 tygodni i są cudne. Z moją trójką się już poznały , i polubiły się , co jest super , a suczka możliwe , że zostanie u babci jak nikt nie będzie jej chciał :) Co do kotów , to obecnie mam już tylko jednego kota. Garfield od 2 tygodni nie przychodzi do domu , często widzę go u babci , lub jak gdzieś idę to go spotykam , ale do domu nie przychodzi. Nie wiem co się stało :/ A Fela jak to Fela , rośnie , je i kwiczy xd To na tyle , mam nadzieję , że was nie zanudziłam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz