niedziela, 1 lutego 2015

Active Dogs !

Od jutra mam już ferie i ten czas chcę poświęcić w dużej mierze zwierzakom , wczoraj i dzisiaj byliśmy na długich spacerach ( 2,5 godziny , a dzisiaj godzinę czterdzieści ) do tego zabawa na podwórku :) Psy są mega zadowolone , spacery są boskie , a ja szczęśliwa ,że na reszcie jest śnieg i możemy się spokojnie pobawić i powygłupiać i do tego być czyści ;) 
A tak zacznę na chwilę inny temat. Dlaczego nikt tu ostatnio nie zagląda , nikt nie komentuje , piszcie co mam zmienić , byście tu zaglądali , bo takie pisanie samej dla siebie to dla mnie ,żadna przyjemność...
Wracając , Bibi rośnie jak na drożdżach , cały czas biega , nie bardzo chce ,żeby ją nosić na rękach , a jak coś jej się nie udaje , nie może wejść czy zejść po schodach , to warczy i szczeka , mały pitbull :D Śneig wszystkim się podoba , jedynie może Bibi się wkurza ,że jest zimny i jej brzuch szybko marznie , ale to nic , bo pogoda jest cudna. Już we wtorek nasz mały Max staje się pełnoletni... Jak ten czas szybko leci... dopiero co nosiłam go na rękach , bo nie chciał chodzić na smyczy. Dopiero co patrzyłam kiedy otworzy oczka , a tu już taki niedźwiedź urósł ;)
Niżej kilka fotek z wczoraj i dzisiaj ;) Post o wszystkim , ale w krótce będą inne ;)










Ulepimy dziś bałwanaaa !! 
 Takie oto bałwanki lepiłam wczoraj ;)
 Czarni w ślad za Bibuchą ;)



 Gandalf ma niezwykłą moc chodzenia po ogrodzeniach i ścianach ;)






Pierwsze zabawy w śniegu uważam za udane , Bibi pierwszy raz go widziała , a nie zdziwił jej w ogóle ;)
























2 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia :) Fajny ten Twój team!
    Ja jak Nela była mała to też musiałam ją na rękach nosić, haha :D U nas śniegu brak ;P

    Pozdrawiamy! Dominika & Nela
    www.cztery-lapy-jeden-nos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O jeju, całkiem liczne stadko :)

    kundlowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń