czwartek, 12 lutego 2015

<- Haul zakupowy ->

Słabo wychodzi mi pisanie tutaj.. To przez to ,że nikt tu nie zagląda, komentarzy nie ma , wyświetleń najwięcej 15, pokażcie ,że wam zależy lub nie zależy , zobaczę ile tu będzie komentarzy i wtedy wywnioskuję czy ma sens dalej pisać ;)
A teraz czas na haul , czyli rzeczy które zamówiłam lub kupiłam w ciągu ostatnich dwóch tygodni ;)
Szczotka a'la FURminator 16.90 zł. allegro 

 Kabanosy dla kotów 3 szt. ( jeden zjedzony) 1zł/szt. sklep zoologiczno-weterynaryjny ŻAKO
 Karma Josera 0,5kg. Karma Fitmin 0,5kg Karma CatChow 0,3 kg. Karma której nazwy nie pamiętam , coś na ,,P,, 0,3kg.  sklep zoologiczno-weterynaryjny ŻAKO
Smakołyki FAIR chicken Strips 2.90 zł. sklep z-w ŻAKO

 Smakołyki : FAIR chicken rolls 2.90 zł. , MACED paluszki z rybą 3.20 zł., Smako 3.00 zł. i Maced kostki hipoalergiczne 3.60 zł. sklep z-w ŻAKO.
Miseczka ceramiczna TOPAZ 5.90 zł. i ziółka herbal pets 4.90 zł. sklep z-w ŻAKO.


7 komentarzy:

  1. Super zakupy, tez chcę kupić tę szczotkę. Super blog, jestem tu pierwszy raz, na pewno wpadnę jeszcze, zapraszam do mnie- kasztanowata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy ! :) Ja czekam już na szczotkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że powinnaś pisać przede wszystkim dla siebie, w następnej kolejności dla innych, nie poddawaj się tak łatwo.
    Pozdrawiam!
    dziennik-mojego-labka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupy :) . Fajni że masz gryzonia ja od dawna namawiam rodziców na szynszyla a oni wciąż nie :( .

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy! To psiaki będą miały radoche!
    Wiesz... szkoda ze prawie nikt tutaj nie zagląda :( ale na pewno niedługo to się zmieni. Jeśli chcesz jak będę pisać kolejny post wspomnę o twoim blogu :)

    Pozdrawiamy
    Laura&Shira

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy! :) U mnie też ostatnio aktywność osłabła.

    http://cztery-lapy-jeden-nos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń