środa, 3 lutego 2016

2 LATA RAZEM

Dzisiaj (03.02.2016) mój mały papiś Max kończy dwa latka. Jak wiecie urodził się już u mnie ,więc śiętujemy nie tylko jego urodziny , ale i kolejną rocznicę wspólnego życia. Od początku , kiedy Max się urodził , wiedziałam ,że to będzie ten pies na poważnie,że w 100% sama go wychowam. Wiedziałam też , że to zupełnie inny typ psa niż Rambo. Ma on bowiem dużo cech Azy , nie tylko wygląd i budowa, ale także charakter. Jak to się mówi - jeśli jest dobra matka , to będzie dobre dziecko. U Ramba jest jak jest , jego matka była.. specyficzna, nie wychowywała swoich szczeniaków , odrzuciła je , a Aza? Od początku je broniła , opiekowała się nimi. Max jest psem karnym , grzecznym , bo chyba mogę tak powiedzieć. Czasem zdarza mu się coś odwalić , ale tak jak każdemu psu. Bywają też z nim problemy , jednak jesteśmy na dobrej drodze by je eliminować. Maxa nadal traktuje , i chyba jeszcze długo będę go traktować jak szczeniaka. Dziecko , które wielu rzeczy nie rozumie , które często mysli mózgiem Ramba. Ale też dziecko , które bez problemu dogaduje się z kotami czy też innymi psami, jednak zachowuje dystans w stosunku do obcych ludzi.
Także moje kochane papi żyj jak najdłużej w dobrym zdrowiu i bądź taki jaki jesteś, no może jedynie bardziej się mnie słuchaj :') <3




3 komentarze:

  1. Moja w kwietniu skończyk rok ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. A my świętowaliśmy mięsiąc mojej nowej szucz u nas w domu :) (Adoptowana ze schroniska 2 letnia mieszanka husky i bordera)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny! Sto lat!!
    Rocky w czerwcu skończy 2 lata :)
    jawmoimpsimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń