sobota, 13 lutego 2016

#5 CZARNOBIAŁORUDY MIESIĘCZNIK - ZIMA, MAŁO CZASU I SPACERY

Na wstępie przepraszam za małe opóźnienie , bo ten post powinien być tydzień temu. Jest to spowodowane tym ,że tamten weekend miałam tak zawalony ,że ledwo mi starczało czasu na spacery, a więc i tydzień do najlepszych nie należał , więc musiałam zawiesić nawet stronę na facebooku , co mi się nie zdarza , ale teraz zaczęły mi się ferie , więc wszystko nadrobę. Przechodząc do rzeczy. Styczeń był miesiącem obfitującym w zakupy i mnóstwo spacerów, ale mało treningów, i przez to mam trochę ,,problemów wychowawczych,, z chlopakami , ale jestesmy na dobrej drodze :)

WYDARZENIA MIESIĄCA
W styczniu malo się działo , żadnych świąt , urodzin itp. Ale..
23.I.2016 - miesiąc z Zenkiem i o tym jest również post KLIK

OSIĄGNIĘCIA
Naszym osiągnięciem , jest wyzwanie spacerowe , bo przeszlismy jak dla mnie bardzo dużo kilometrów i szczerze jestem bardzo z nas dumna. Wyzwanie zakończyliśmy z wynikiem:
83,64/50km
KTO PYTA NIE BŁĄDZI !
Lubisz ONki?
Tak , bardzo mi się podobają , ale nie oszukujmy się trochę zostaly ,,zepsute''przez ludzi.
Chciałabyś mieć konia ?
Mam konia od kilku lat. A ogólnie u dziadków konie miałam od zawsze :)
Co dajesz psom jeść na co dzień i nie tylko ?
Kiedyś już odpowiadałam na takie pytanie - surowe mięso , kości , czasem puszki lub coś innego.
Dlaczego imię Rambo?
Szczerze ? Nie wiem , ja jak i moja mama na początku byłyśmy sceptycznie nastawione do tego imienia , potem nam się spodobało , a wymyślił je mój tata , pewnie z tego filmu :)
Chcesz mieć jeszcze jednego psa ?
Niee , nigdy w życiu czterech psów. Czasem nie mogę sobie poradzić z trójką , a czwórka to już jest poziom hard.. Ale szczerze mówiąc trzy psy bardzo okej :)
Czy Aza jest wysterylizowana ? Jak tak to dlaczego nie ?
Szczerze mówiąc nie rozumiem drugiej części pytania , ale...
Aza nie jest wysterylizowana , gdy była młoda nikt o tym nie pomyślał nawet , a teraz chciałabym , ale zabiwg na 11 letnim psie to spore ryzyko, dlatego nie zamierzam jej sterylizować.
ZABAWKI MIESIĄCA
Hit wszechczasów - Chuck it Ultra Squeaker Ball , Chuck it Wheelie i Comfy Mint Dental Stick.
Piszczącą piłkę pokochał Max , piłkę na kółkach Rambo , a Aza patyk comfy ( szybko się rozleciał , ale zabawa była nieziemska)
Oraz zabawka , którą pokochał Zenek - najzwyczajniejsza kudłata piszcząca myszka 

COŚ DLA PSIARZA
Pojemnik na karmę. Jako ,że moje psy suchej karmy nie jedzą , to pojemnik poszedł do Felki i sprawdza się rewelacyjnie.


SMAKOWITOŚCI STYCZNIA
Od nowego roku postanowiłam sobie ,że koniec z byle jakimi smakołykami , więc zaczęłam kupować albo bardzo dobrych firm , albo po prostu smakołyki naturalne , więc w tym miesiącu u nas królowały wszelkie paski z kurczaka.


PAMIĘTNY SPACER
To na pewno ten , gdzie pokonaliśmy samych siebie i razem z Azą i Maxem przeszliśmy ponad 6 kilometrów. Wróciliśmy meega zmęczeni , ale dumni z siebie :)

FACEBOOK/BLOG
Absolutnie nie mogłam o nich nie wspomnieć , G'iro i Suri to mój ostatnimi czasy ulubiony duet na facebooku. Suri jest jeszcze szczeniakiem rasy , o której mało wiem i dzięki niej coś się dowiaduję (Malinois) , a G'iro w pewnych rzeczach przypomina mi mojego Maxa. Dlatego serdecznie polecam do nich zajrzeć ! Collie&Malinois

FOTA MIESIĄCA
 STATYSTYKI
Liczba wyświetleń bloga 1079
Liczba wyświetleń pod postami 710
Liczba postów 7
Liczba komentarzy pod postami 21



2 komentarze:

  1. Widzę, że ciekawie spędziliście styczeń. :D Gratuluję osiągnięć i przejścia tylu kilometrów. Zabawki bardzo fajne, szkoda,że ta z Comfy się szybko rozleciała. :/ A fota miesiąca naprawdę bardzo fajna! :D
    http://cztery-lapy-jeden-nos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post, pierwszy raz spotykam się z tego typu notką :D

    Pozdrawiamy, J&T!
    http://littlewhitecompanion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń