czwartek, 15 grudnia 2016

KOSZMARNA POGODA, LEŃ, TRENINGI, CHOROBA

Mamy połowę grudnia, a śnieg zginął jakiś tydzień temu, chyba przez to, że go nie ma, my nie mamy na nic ochoty. A raczej mamy po prostu lenia.Tak na prawdę oprócz spacerów robimy tylko krótkie treningi do naszych agilitek. Co konkretnie? Omijanie z obu stron, outy i zmiany, ale głównie skupiamy się właśnie na omijaniu. To tylko kwestia przećwiczenia, więc chciałam to szybko zrobić i całkiem nieźle nam szło, ale od poniedziałku nie robiliśmy nic, bo złapała mnie choroba, jak zwykle w najmniej odpowiednim momencie, ale to pomińmy. We wtorek czułam się okropnie zarówno w szkole jak i po powrocie do domu i tak na prawdę od wtorku nie wychodzę z domu co mnie bardzo denerwuje, dlatego już kończę z lenistwem, trzeba wyzdrowieć do niedzieli, a więc trzeba coś robić. Przez piątek i sobotę planuje zrobić jeszcze dwa treningi tym razem na szybsze outy, żeby się Max tak nie ociągał, bo w niedzielę ruszamy na agi, a szybkość nie ruszona.
A jak reszta stadka? Rambo i Aza żyją własnym tempem, nie robią nic konkretnego, do aktywności wrócimy w przerwie świątecznej, jednak gdy był śnieg, Azie jakby wróciła młodość, latała jak opętana, ganiała chłopaków nawet na jak na nią bardzo długim (8km) spacerze do samego końca ją nosiło, a zarówno ja jak i moi rodzice przeszliśmy jednak lekki szok.
A w kwestii chłopaków co mnie bardzo cieszy to przywołanie. UMaxa jak u Maxa tu nie było tak źle, a i tak widać zmianę, ale Rambo mnie zaskoczył. Całkiem ładnie się odwołuje co do niego nie podobne, no chyba mi syn dorasta :)
Koty jak i Fela również żyją z dnia na dzień, większość dni przesypiają, także nic ciekawego.
Co tu dużo mówić, czekamy na święta! A co u was słychać? Też was przytłacza pogoda, czy może wręcz przeciwnie?

3 komentarze:

  1. Pogoda to jakaś masakra.. Mega zimno. Chciałabym, żeby wyszło słońce albo spadł śnieg - a nie taka chlapa, szaro i buro. :/ My do większych aktywności również wrócimy w przerwę świąteczną, bo teraz po prostu nie mam czasu. Świetne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! U nas straszna pogoda - zimno czasami mokro.
    Pozdrawiam!
    http://swiat-oczami-zafiry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Woo ile śniegu na tych zdjęciach u mnie to 5 cm było i tyle

    OdpowiedzUsuń