środa, 22 października 2014

Autumn session :]

Hejkaaa :)
Tego roku , jesień jest po prostu prze-prze- cudna ! Dopiero w tym tygodniu , poznaliśmy brzydką pogodę , ale do tej pory było cudownie ;) Tak więc my , w piękną słoneczną niedzielę , nie próżnowaliśmy i wybraliśmy się na sesję jesienną ;) Zdjęcia psiaków na bloga i fanpage , moje zdjęcia na bloga , super zabawa w liściach , niedziela , spędzona cuudownie ;) Ogólnie , nie wiem czy wam mówiłam , że w czwartek Gabi zniknęła , ale na całe szczęście w sobotę wróciła , nikt nie wie co się z nią działo , ale ważne ,że się znalazła ;) Nie odbiegając od tematu , jesienne zdjęcia wyszły , przecudnie , nawet Gabi była na sesji , więc jej zdjęć też mam kilka ;) Teraz Czekamy na słoneczną pogodę ,żeby porobić fotki Chilli i Maluchom , oraz kotom ;) 
I jeszcze jedna informacja , to taka ,że niestety muszę oddać Kluskę i Darwina , ponieważ mam już za dużo świnek , nie to nie jest tak ,że mi się znudził i go oddaje , tu chodzi o to ,że nie chcę robić pseudohodowli , ponieważ nie mam 2 dobrych klatek ,żeby je rozdzielić , a sami wiecie ,że Chilla już ma maluchy i nie chcę ,żeby się kolejny raz męczyła z ciążą i wgl. Także robię to dla ich dobra ;) 


































3 komentarze:

  1. Masz super jesienne zdjęcia. A więc zachęcam do wzięcia udziału w moim KONKURSIE!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tam u Was pięknie! Uwielbiam grupowe zdjęcia psiaków, wiem, jak trudno jest zrobić taką idelną fotkę.

    Pozdrawiamy,
    Maria i Harry.

    dziennik-mojego-labka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! Najpiękniejsze są te robione z góry <3
    Twoje psy to urodzeni modele, pięknie współpracują :)
    Pozdrawiamy
    http://majkowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń