sobota, 25 października 2014

Recenzja smakołyków Activ Pet .

Hej ;)
Dzisiaj przychodzę do was z recenzją pasków mięsnych  Activ Pet z biedronki ;)
To jest moja pierwsza recenzja , więc proszę o wyrozumiałość ;)

CENA: 2.89 ( Nie wiem dokładnie , bo nie mam paragonu , jak źle napisałam , to mnie poprawcie :) )

MIĘSNE PASKI DROBIOWE ACTIV PET :
Ogólnie mówiąc , to przeżyłam szok , gdy wzięłam do ręki te przysmaki i przeczytałam skład.

SKŁAD:
98% MIESA !
60% drób , 28% wołowina i 10% skóra wieprzowa . 

DODATKI :
Konserwanty , stabilizatory, regulatory kwasowości i przeciwutleniacze .

SKŁADNIKI ANALITYCZNE:
Białko surowe 55,5%
Zawartość tłuszczu 21,0 %
Włókno surowe 0,35%
Popiół surowy 7,0 %
Wilgotność  14,5%

Plusy :
+ dobry skład 
+ niska cena 
+ 9 pasków czyli dla każdego mojego psa po 3 

Minusy :
- twarde i trudno je połamać ;)

Jak więc widzicie plusów więcej , a ten minus to taki mały , bo to nie jest jakiś wielki problem . Najważniejsze ,że psom smakuje ;)
Dziękuję za przeczytanie :)








3 komentarze:

  1. Dużo słyszałam o tych przysmakach, jak na biedronkę jest tam całkiem duży wybór ;)
    Fajna recenzja.

    Pozdrawiamy,
    Maria i Harry.

    http://dziennik-mojego-labka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 3,99 to pewnie zależy od biedronki

    OdpowiedzUsuń