niedziela, 12 października 2014

Nowi członkowie rodziny :)

Witam , po tygodniowej przerwie ;) 
Wczoraj , bardzo fajny dzień , treningi z psami , sztuczki , długi spacer z Olą i Leonem , potem nauka Leona ,,łapa'' i tak dzień zleciał ;) Hmm , ale sobota , to dzień sprzątania klatki świnkom , a ja jej nie posprzątałam ? Dlaczego ? A no , dlatego ,że gdy rano przyszłam do świnek , okazało się ,że Kluska i Darwin nie uciekają do domku , a Chilla jest schowana , trochę mnie to zdziwiło nie powiem ,że nie ;) Gdy przystawiłam ucho do domku , usłyszałam cichutkie kwikania , jak się domyślacie , ja już od tamtej pory wiedziałam ,że to maluchy , nie chciałam zaglądać , żeby ich nie stresować , ale mnie korciło , i lekko podniosłam domek , a w nim widziałam tylko dwa małe tyłki , jeden biały , drugi czarno-rudy ;);) Zostawiłam ich w spokoju , a Darwina i Kluskę wzięłam do innej klatki ;) Dziś maluchy maja , aż jeden dzień , i już brykają po klatce :D Więc dzisiaj ją posprzątałam i zrobiłam maluchom kilka fotek :) Dodam jeszcze ,że jak maluszki okażą się być dziewczynkami , to może u nas zostaną , w końcu mamy dwie klatki , zmieszczą się wszyscy , jeśli jednak będzie jakiś chłopiec , będę musiała go oddać , nie chcę robić pseudohodowli  ;) Jeden samiec jak jest to jest ok , a teraz i tak są rozdzieleni ;) Jak na razie maluchy nie mają imion , ale dziś postaram się coś wymyślić :)








3 komentarze:

  1. Słodkie <3

    To ostatnie zdjęcie :O! ♥


    zaobserwowałam twój świetny blog :)



    www.laura-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze maluszki <3
    I w ogóle świetny blog, masz fajne psy :)
    Pierwsze zdjęcie mega, takie 'rodzinne' :D
    Pozdrawiamy :)
    http://majkowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń