piątek, 26 czerwca 2015

Wakacjeee czas - START !

Od dzisiaj oficjalnie zaczęły się wakacje. Jest bardzo dużo czasu , i można robić co tylko się zechce bez ograniczeń. Ja staram się conajmniej połowę wolnego czasu poświęcić zwierzakom, bo wiadomo mam też życie ze znajomymi , wyjazdy , i niestety , ale na wyjazdy wakacyjne psów nie mogę zabrać , bo gdzie ja zmieszczę te trzy klocki ? Jakby były wielkości chichuachua to może :)
Tak więc mniej więcej w ten sposób prezentują się nasze wakacyjne plany. Są to luźne plany , których nie musimy spełnić w 100% , ale fajnie mieć zorganizowany czas - co nie ?

1. Posłuszeństwo
Chcę poświęcić na to raczej najwięcej czasu , lecz nie do końca wiem jak się za to zabrać , chodzi o przywołanie ( nie piszcie nic o lince treningowej , bo na niej moje psy to aniołki i posłuszeństwa nie trzeba trenować , chodzi tu o luz , wolną przestrzeń) + nowe komendy , sztuczki itp.

2.Sporty
Obi i Agi ? Coś spróbujemy na pewno !

3.Spacery w obcych miejscach i krótkie wyjazdy.
Chcielibyśmy odkryć coś nowego jakieś fajne miejsca. Planuje też zabrać Azę , a może nie tylko Azę , do miasta ,żeby mogła zobaczyć dużo ludzi , samochodów i po prostu inny klimat niż wiejski ;)

4. Spotkania z innymi psami.
Hmm , co mam powiedzieć. Bardzo byśmy chcieli spotkać się z kimś , kto ma psa i który jest chętny na spacer , lecz nie mamy zbytnio możliwości. Jeszcze kilka tygodni - miesięcy temu miałam co do tego plany , niestety wszystko się popsuło i na razie mamy w planach jeden spacerek z moją koleżanką , która ma suczkę w typie owczarka kaukaskiego.

5.Spędzanie dużo czasu razem.
Zaciskanie tej więzi między nami , tego co wypracowaliśmy i co chcemy jeszcze pogłębić :) Wspólne siedzenie na kocu z psami , Gandalfem i Felą jest bardzo dla mnie relaksujące. Kocham spędzać z nimi czas i oby tak dalej !

A wy macie jakieś plany wakacyjne co do zwierzaków ?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz