sobota, 13 czerwca 2015

Zmiany zmiany + co u nas ?

Co u nas ?
Codziennie jest teraz bardzo gorąco , więc nigdzie się nie ruszamy , coraz bliżej do wakacji , a ja ostatnio mam mnóstwo wolnego czasu dla zwierzaków i rozpoczynamy sezon chodzenia na staw na dłużej ( czyt. nie na 20 minut wliczając drogę , tylko nawet na 2 godziny) Psy sobie chodzą , pływają i leżą w cieniu . To to co jest chyba najlepsze dla psów w wakacje. Fela sobie toczy spokojny tryb życia , ostatnio nie wychodzi na dwór , ale idą wakacje i wszystko przerzuca się na inny tryb. Gandalfa meczą upały i w ciagu dnia nie rusza się z domu tylko zmienia miejsce odpoczynku , a Garfielda od tygodnia nie było w domu , jednak wiem ,że jest cały i zdrowy gdyż godzinę temu go widziałam jak szedł chodnikiem :) 

Zmiany , zmiany.
Tak jak pisałam wcześniej , zbliżają się wakacje , a to znaczy ,że powoli przestawiamy się na letni tryb życia. W różne pory roku to wygląda inaczej. 
Więc:
~ Spacery w ciągu dnia na dłużej nad staw , lub późnym wieczorem , gdy jest chłodno.
~ Fela będzie dużo częściej na podwórku , jest ciepło więc nie ma przeciw wskazań na to , aby wychodziła.
~ Spędzamy ze sobą mnóstwo czasu , bo co mamy robić innego w upalne dni jak nie odpoczywać razem w cieniu lub siedzieć nad stawem ( PS. Ja mam życie poza zierzakami , spokojnie spędzam z nimi dużo czasu , ale i ze znajomymi dużo )
~ No i oczywiście w chłodniejsze dni i wieczorami będziemy jeździć na wycieczki rowerowe, skakać przez przeszkody , spacerować itp.
Co do internetów to:
~ Na blogu ostatnio jest regularnie pisane i oczywiście to się utrzyma.
~ Posty będą tym zmienione ,że nie będzie pod nimi miliona zdjęć , a tylko od jednego do pięciu mniej więcej, bo co za dużo to nie zdrowo. ( Widzicie mnóstwo zdjęć na facebooku także nie ma co przesadzać )



7 komentarzy:

  1. U nas też sporo zmian ostatnio :) Fajnie, że zdecydowałaś, o takiej formie postów, bo zdjęć dużo widzimy na fb :) http://sabaimax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. my też dużo czasu spędzamy nad wodą, trzeba jakoś zwierzaki ratować przed upałem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcesz abym wykonała Ci wygląd bloga :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten co mamy mi się podoba + z anonimami nie piszę ( to wyjątek ) ;)

      Usuń
    2. JAKA TY POJEBANA JESTEŚ ! TEN JEST OCHYDNY !!!

      Usuń
    3. Wyrażaj się, bo mam możliwość zablokować komentarze z anonima. Wygląd nie wszystkim musi się podobać. Mi się podoba , a inni nie narzekają.

      Usuń
  4. U nas nastały podobne zmiany. :) Ładne zdjęcie ^^

    cztery-lapy-jeden-nos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń