wtorek, 8 grudnia 2015

#3 Ekipa testuje - oponki rybne z kurczakiem firmy RASCO

Mam dla was dzisiaj recenzję smakołyków , które dostaliśmy do testowania od sklepu zwierzakowo.pl . Sama przesyłka przyszła błyskawicznie , bo czekałam od piątku do wtorku , czyli w poniedziałek wysłana  we wtorek doszła :) Przysmaki są mi dosyć znane  bo już kiedyś mieliśmy z tej samej firmy  jednak były to filety z kurczaka,a są to oponki rybne z kurczakiem. Niestety w opakowaniu są tylko cztery także każdy psiak dostał po jednym i jeden zostawiłam dla Gabi, dlatego test konkretny bardzo nie był , ale Aza , Rambo i Max zjadły je ze smakiem i nie wypluły ( co się często zdarza u maxa w przypadku większych smakołyków)
 Przejdźmy może do mojej i psiaków oceny tego produktu :

PLUSY
+ szczelne opakowanie
+ duże smakołyki
+ bardzo ładnie wyglądające oponki
+ psom bardzo zasmakowały

MINUSY
- słaba dostępność , ponieważ ja widziałam to tylko w jednym zoologicznym , nawet w internecie dużo ich nie widziałam.
- mało w opakowaniu  niestety na 3 psy cztery takie krążki to dosyć mało.


3 komentarze:

  1. Widziałam je kiedyś na internecie.. póżniej szukałąm jeszcze raz i nie znalazłam więc to z niedostępnością to prawdda

    OdpowiedzUsuń
  2. Super recenzja, oponki też ciekawie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A my nigdy nie spotkałyśmy się z przysmakami tej firmy, więc nie wypowiemy się na jej temat ;) Ale oponki mieliśmy już nie raz i są u nas totalnym hitem, bo kiedy biorę je do ręki, Nela skacze na mnie i ślini się, jakby nie jadła od kilku tygodni.
    4 sztuki w opakowaniu to rzeczywiście mało... ja pewnie rozdrobniłabym je na części i podawała podczas sztuczkowania.
    Pozdrawiam i zapraszam na http://czarnekudelki.blogspot.com/ :) Będziemy wpadać, ale przypomnienie o nowym poście przyda się zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń