piątek, 18 grudnia 2015

Coraz bliżej święta i trochę o spacerowaniu ,czyli co u nas ?

Za 6 dni mamy wigilię , a tutaj co ? Śniegu nie ma  jest okropna pogoda i mało czasu. Ostatnio z psami chodzimy na dłuższe spacery i coś zaczęliśmy robić , ale był okres , gdzie spacery były tylko na 20 minut , bo deszcz , bo wieje , bo ciemno. Zwierzaki cały czas spały ( to zostało , ale jeszcze tylko kilka dni..). Już od wtorku mam wolne , a co za tym idzie - czas na wszystko od samego rana. Na prawdę czekam już tylko na ,,urlop'' od szkoły, marzy mi się spacer w ciągu dnia i bezstresowe życie.
Razem z psami wzięliśmy udział w wyzwaniu spacerowym  czyli zrobimy 25 km w ciągu calego grudnia. A w sumie to tylko 2 tygodni , bo zaczęliśmy w połowie wyzwania. Rzecz jasna że chcemy zrobić więcej niż 25km , ale ostatnimi czasy mało spacerowaliśmy, dłuższy spacer był dopiero w poniedziałek po bardzo długiej przerwie i tak na prawdę miał on zaledwie 3,5 km więc jak dla mnie słaby wynik. Na pewno w czasie przerwy świąteczej będziemy dużo spacerować , dużo ćwiczyć m. in. przywołanie i dużo czasu spędzać razem. 
Święta już za nie długo , ale ja na szczęście prezenty mam juz pokupowane. Zostało już tylko kilka drobiazgów , ale to się dokupi przed samą wigilią.
Te święta będą dla nas wyjątkowe w pewien sposób , ale na razie jest to tajemnica i dowiecie się w swoim czasie :) 
A może ktoś zgadnie o co chodzi ?



3 komentarze:

  1. też czekam na wolne od szkoły. Chyba sie domyslam o co chodzi.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wiem o co chodzi haha :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się domyślałam z kilkoma opcjami, ale teraz już wiem, że żadna nie jest dobra, więc czekam z niecierpliwością :D http://mojekudlacze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń