niedziela, 6 grudnia 2015

#3 Czarnobiałorudy Miesięcznik - coraz bliżej święta !!

W tym miesiącu nie mam wam dużo do napisania , bo tak na prawdę listopad jest dla mnie najgorszym miesiącem w roku. Szybko robi się ciemno , nie ma na nic czasu. Pierwszy tydzień praktycznie cały przechorowałam , więc mało robiliśmy , potem był okres dla nas świetny , bo i psy ładnie pracowały i ja się starałam ze wszystkim uporać , a w ciągu ostatnich dni niestety coś się pogorszyło , Max ma jakąś zawiechę w pracy , szybko się nudzi , wszystko go rozprasza , nie reaguje na wołania i ciągnie na smyczy , to okres na pewno przejściowy , ale dla mnie dosyć trudny. Przejdźmy może teraz już do kategorii :)

PAMIĘTNY SPACER
Był taki jeden 1 listopada, najpierw poszłam rano na spacer , bo myślałam że potem przez masę gości nie będzie czasu , ale w praktyce wyszło inaczej. Ja i mój kuzyn trochę się nudzilismy , więc poszliśmy z psami do lasu i chłopaki nagle zaczęli na coś szczekać. Byłam zdziwniona , albo musiałbyć to jakiś zwierz , który by się ich nie bał , albo człowiek , no , ale nagle przestali szczekać i przyszli do nas. Jednogłośnie stwierdziliśmy ,że nie mógł to być człowiek  bo tak szybko by się nie ulotnił ,a oni by nie zrezygnowali ze szczekania. Jednak po kilku minutach znowu zaczęli szczekać i wtedy się okazało ,że to jakiś grzybiarz , który rozmawiał przez telefon. Krzyknął tylko do nas ,, Zabierzcie te psy, my się zaśmialiśmy , zawołałąm chłopaków i wróciliśmy do domu ( o dziwo szybko do nas wrócili )

SZTUCZKA MIESIĄCA
Targetowanie - Max
Czekanie przy furtce gdy wychodzimy na spacer ( ja wychodzę pierwsza) - cała trójka
Omijanie - Max

WYDARZENIE MIESIĄCA
Wydarzeniem , a może nie wydarzeniem , ale czymś podobnym  jest wzięcie udziału w wyzwaniu od Pro-Canine.pl.

FOTA LISTOPADA


 Pierwsze zdjęcie jest z końcówki listopada , a drugie dużo starsze , ale oba bardzo mi się podobają :)




BLOG/FANPAGE MIESIĄCA
FRUITY TEAM FACEBOOK  FRUITY TEAM BLOG

SMAKOWITOŚCI  LISTOPADA
W listopadzie powróciliśmy do krążków mięsnych z MACED i do miętowych kostek  które psy uwielbiają. Zakupiliśmy również tym razem inne niż zawsze ziółka z Herbal Pets dla Feli i prosiak je bardzo lubi :)

A TO CIEKAWE !
Czy wiecie ,że od niedawna Fela nie jest już świnką morską ? Jest teraz Kawią Domową. Postanowiono zmienić nazwę gatunku , gdyż świnki morskie nie mają nic wspólnego ze świnką.

WAŻNE DATY W LISTOPADZIE
23.XI - Miki miałaby już 13 lat [*]



4 komentarze:

  1. Świetnie napisany post!
    Ja w okresie jesieni-zimy mam aż za ambitne plany, za to motywacji mam naprawdę dużo. Sukces to wytrwać i być cierpliwym!
    Jeżeli Pies ciągnie, to w ładniejsze dni pobiegaj z nim i nie pozwalaj mu Ciebie wyprzedzać. Na youtube znajdziesz całą gamę tych wszystkich poradników, a najlepszy kanał to Piesologia :).
    Pierwsze zdjęcie jest extra! My właśnie musimy kupić jakieś smaczki lub zrobić samemu, ale nagrodą jest karma, którą Psy pochłaniają! :)
    Pozdrawiamy cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten kanał i bardzo lubie. Dziekuje za wszystkie rady i pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawia domowa dziwna nazwa hahaah :D fajny post

    OdpowiedzUsuń
  4. Super miesięcznik, najbardziej zainteresowała mnie ciekawostka :D http://mojekudlacze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń