niedziela, 3 kwietnia 2016

CZARNOBIALORUDY MIESIECZNIK - BO KOCHAMY WIOSNE !

Czas leci nieubłaganie , mamy już kwiecień i kolejny miesięcznik. Małą zmianą dotyczącą miesięcznika , jest to ,że nie numerujemy już postów , bo wydaje mi się to zbędne także po prostu będzie dwóch symboli mniej :) Marzec wreszcie był miesiącem w którym pogoda się poprawiła , była piękna , chociaż jeden dzień był nawrotu zimy. Słonecznych dni jest coraz więcej , ciemno robi się dopiero o 18 , a temperatura powoli , ale zmienia się na wiosenną. Razem z ekipą deklarujemy się ,że KOCHAMY WIOSNĘ ! To chyba najlepsza pora roku na treningi i długie spacery , bo nie jest ani za zimno , ani za gorąco. Jeszcze jedno małe info , mianowicie będzie przerwa z miesięcznikiem , nie wiem jak długo , miesiąc , dwa może dłużej. Nie przedłużając przejdźmy do kategorii :)
WYDARZENIA MIESIĄCA
17.III.2016 - 2 urodziny Gandalfa
12.III.2016 - Wyjazd z Azą do miasta i spacer z Frankiem
OSIĄGNIĘCIA
Czy my coś osiągnęliśmy w marcu ? Nie przypominam sobie , aczkolwiek gdy z Azą byłyśmy w mieście, ona bez problemu wykonywała komendy w centrum miasta i nie rozpraszało ją nic , ja byłam w centrum jej uwagi. A Max na spacerze z Olą , Leonem i Mańkiem ( + był z nami Rambo) , był bardzo grzeczny i nie było bójki po raz pierwszy od bardzo dawna. No i dużo rozmyśleń skłoniło nas do większej aktywności sportowej psów :)
PAMIĘTNY SPACER
Wspomniany wyżej spacer z Frankiem w mieście (z Azą) i sobotni (19.03) spacer z Mańkiem i Leonem , gdzie byłam z chłopakami.
KTO PYTA NIE BŁĄDZI !
Jaka maść psa podoba ci się najbardziej ?
Ogólnie jeżeli chodzi o psy to nie ważne jest dla mnie umaszczenie, jednak jak miałabym wybierać , to bardzo podoba mi się blue merle.
Gdybyś mogła mieć kolejnego psa jakiej byłby rasy ?
Zacznijmy od tego ,że nie chciałabym kolejnego psa , bo cztery to dla mnie zdecydowanie za dużo. Ale jeśli teraz miałabym wybierać psa to wybierałabym między : chihuahua długowłosa , flat coated retriever , corgi , aussie albo po prostu labradorem :)
Co sądzisz o psach , które mieszkają na podwórku (np. w kojcu) ?
Moim zdaniem psy , które są na podwórku mogą być tak samo kochane i tak samo będą szczęśliwe jak psy , które mieszkają w domu. Psy , które mieszkają w domu , ale domownicy się nimi nie interesują i nie wyprowadzają na spacery , tylko wypuszczają na podwórko będą tak samo nieszczęśliwe jak psy nie wypuszczane z kojca , także moim zdaniem ( na moim przykładzie gdzie Max i Aza mieszkają na dworze) okej jest trzymanie psów w kojcach o ile kojec jest wystarczająco duży , a psy codziennie wyprowadzane. Moje czarnuchy nie wyglądają na nieszczęśliwe. Nie popadajmy jednak w paranoje , bo np. buldog czy jamnik w kojcu jakoś nie przemawiają do mnie. Takie psy powinny być trzymane w domach ;) No i oczywiście nigdy w życiu nie trzymajcie psów na łańcuchach !!!!
Co sądzisz o tym gdy suczka (kundel ) ma szczeniaki?
Nic dobrego moim zdaniem ,nie powinno się specjalnie dopuszczać kundli ( to jest temat dla mnie bardzo drażliwy) , głupotą jest ,że każda suka powinna mieć przynajmniej raz szczeniaki - nie obrażając nikogo , ale tylko ciemnota wierzy w takie rzeczy...powinno się pilnować swoje kundelki , aby nie było wpadek. Sterylizacja oczywiście jest moim zdaniem bardzo potrzebna i wszystkie kundle powinny być poddane temu zabiegowi. Na swoim przykładzie powiem jednak ,że czasem zdarza się wpadka. Wtedy oczywiście trzeba być odpowiedzialnym właścicielem i znaleźć szczeniakom dobre i sprawdzone domy. Albo zrobić tak jak ja - zostawić szczeniaka u siebie.
Owczarek niemiecki długowłosy czy krótkowłosy ?
Długowłosy , chociaż krótkowłose też są piękne :)
Skąd masz Ramba ?
Nie ma czym się chwalić , Rambo jest z pseudohodowli , niestety gdy go braliśmy miałam 12 lat , nie byłam świadoma tego ,że jeżeli ktoś decyduje się na psa to tylko hodowla lub schronisko. Jednak nie żałuje ,że go wzięłam , bo pseudo to jedno , a to jak kocha każdy pies nie ważne skąd to drugie :)
ZABAWKA MIESIĄCA
Absolutny ulubieniec Maxa i Ramba :)

MARCOWE FOTO

4 komentarze:

  1. Gratulujemy udanej pracy w rozproszeniach! My również kochamy wiosnę, pjona! :D

    Pozdrawiamy, J&T!
    http://littlewhitecompanion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulujemy udanej pracy w rozproszeniach!
    Cudowne zdjęcie
    ja również kocham wiosnę :)
    zapraszam do siebie: jawmoimpsimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Również my kochamy wiosnę!
    Gratulujemy postępów, fajnie robić takie podsumowania, zawsze można do nich wrócić :).
    Pozdrawiamy,
    psi-temat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Praca z rozproszeniami? Zazdroszczę, bo u nas z tym różnie :D
    A wiosna, zdecydowanie tegoroczna na plus. Mało opadów, ciepło, idealnie. Taka właśnie powinna być, ale i tak czekam na lato :P
    Pozdrawiamy; psotaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń