poniedziałek, 23 maja 2016

CZWARTY PIES?!

Takie pytanie mogło się nasunąć niektórym po tym jak wstawiłam zdjęcie Inki na instagrama i facebooka. Post w skrócie tłumaczący kim jest Inka jest już na naszej stronie , ale tutaj postanowiłam napisać o niej trochę więcej. 

Nara Visa (Inka)
ur.20.03.2016r
Labrador Retriever

Odebrana z hodowli została 21.05.2016r. czyli w sobotę , a do nas pierwszy raz zawitała w niedzielę. Od razu tłumaczę. To nie jest mój pies i nie mieszka z nami. Jest to suczka mojego wujka i mieszka razem z nim u moich dziadków. Do nas wpada, żeby pobawić się z ekipą. Uczy się bardzo szybko, od wczoraj nauczyła się dwóch podstawowych komend czyli siad i waruj , a nauka przywołania też już jest rozpoczęta, i mam nadzieję ,że będzie umiała tą komendę lepiej niż moje chłopaki , chociaż i u nich są postępy :) Jest pieskiem niezwykle odważnym jeśli chodzi o kontakty z ludźmi czy innymi psami. Wczoraj gdy spała pierwszy raz podeszła do niej Aza z Maxem i w ogóle się tym nie przejęła , przekręciła się po prostu na drugi bok. Gdy się już wyspała dokazywała z chłopakami na podwórku , szarpała się z Maxem sznurkiem , zabawy nie było końca. Bez problemu doszła nad staw ,a gdy zobaczyła ,że moje psiaki weszły do wody raz zapiszczała i za chwilę wskoczyła do wody za nimi. Jest na prawdę mege odważnym psem , chociaż boi się jeszcze chodzić ulicą , ale tylko wtedy gdy przejeżdża jakiś samochód , motor lub inny pojazd. Wydaje mi się ,że Isia będzie miała charakter bardzo podobny do Azy , bo już to po niej widać , nie rozrabia zbytnio , nie niszczy , chociaż próbuje co niektóre rzeczy badać ząbkami, ale pomijając to , jest na prawdę grzecznym paputkiem :)
Co do relacji z Gabi , to jest rudzielec o malucha dosyć zazdrosny , nie pozwala jej ruszać swoich rzeczy , ale ogólnie mała chodzi za nią , przytula się i śpi przy Gabi , a ta nie robi zbędnych problemów, natomiast Rambo nie był zachwycony takim gówniarzem na podwórku , jednak podczas zabawy trochę się do niej przekonał :)








11 komentarzy:

  1. Cudowna psinka <3
    http://trickspanielabi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie wiem dokładnie, gdzieś koło Adamowa , albo w samym Adamowie, ale tam nie są same labradory, tylko chyba jeszcze foxteriery, ale nie jestem pewna :)

      Usuń
  3. Ciekawe czy będzie grubaskiem?
    Jaka hodowla ew podaj namiary mamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to mój pies tak jak już mówiłam , a o hodowlę nie pytałam, dowiem się w najbliższym czasie.

      Usuń
  4. Cudny psiak! :)
    Pozdrawiamy; psotaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę mi tylko wytłumaczyć jedną rzecz.... Czemu wszyscy kupują labradory ?! Dom na wsi, z dziećmi, ze starszymi ludźmi - kup labradora. Wiem, że jest dużo zwolenników tej rasy (ja nim na pewno nie jestem) więc pytam; czemu labrador ?

    A tak przy okazji, fajny psiak (jeżeli chodzi o charakter - wnioskując z tego co napisałaś).

    Pozdrawiamy
    Biały Krukk |KONKURS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego nie labrador ? Ja nie widze w tym zadnego problemu , jedni chca jamnika bo im sie podoba inni doga niemieckiego jeszcze inni borderka a moj wujek akurat chciał labradorka. Z resztą czy to ważne jaki to pies ? Ważne , żeby dobrze go wychować i kochać ♡ Pozdrawiam !

      Usuń
  6. Słodziak mały! Fajnie, że masz okazję spotykać częściej takie maleństwo :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Papiś jest przeuroczy, a na pierwszym zdjęciu wyszedł najbardziej słodko :3
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń