wtorek, 31 maja 2016

PODSUMOWANIE MAJA

Podsumowanie kwietnia szczerze mówiąc zapomniało mi się napisać, ale w maju działo się chyba więcej ciekawych rzeczy , więc lecimy z plusami i minusami.

Plusy:
+ zrobiłam małe psie zakupy 
+ byliśmy na spacerze z Rokim , gdzie poznałam strachliwe oblicze Maxa
+ do ekipy pośrednio dołączyła Inka , która jest częstym gościem u nas 
+ jeśli chodzi o Inkę to zaczęłam z nią ćwiczyć podstawy, które wychodzą jej świetnie oraz byłyśmy na spotkaniu z Leonem i Mańkiem.
+ zaczęłam wychodzić częściej z samymi chłopakami , ze względów treningowych, ale też zdrowotnych Azy 
+ byliśmy na sesji w lesie , ale też zrobiłam poro zdjęć na podwórku gdzie modelem była również Inka
+ Fela coraz częściej spędza całe dnie na dworze
+ Rambo skończył 4 latka jak ten czas szybko leci..
+ dużo chodziliśmy nad wodę i było kilka dłuższych spacerków
+ świetnie spędziliśmy majowkę
+ zaliczyliśmy z Maxem wycieczkę do obcej nam wsi oddalonej o kilka kilometrów
+ duużo czasu spędzaliśmy razem
Minusy:
- Aza ma małe problemy ze zdrowiem
- nie udał się spacer z Ro

3 komentarze:

  1. Podoba mi się ten wpis! Krótko, ale na temat :).
    Zdecydowanie więcej było plusów, choć szkoda, że nie udał się spacer z R., ale trzymamy kciuki, aby niedługo wypalił!
    No i życzymy Azie więcej zdrówka.
    Mamy nadzieję, że czerwiec będzie równie dobrym i udanym miesiącem, jak maj :).
    Pozdrawiamy i zapraszamy na nowy wpis,
    psi-temat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram to, co jest wyżej napisane - dobrze to napisałaś - krótko, ale szczegółowo i na temat. Moim skromnym zdaniem, takie posty są najlepsze.
    Fajnie by było, gdybyś dodała więcej zdjęć, ale to jedno jest udane - i wystarcza.
    Życzę Azie zdrowia, spaceru z Ro, a w tym miesiącu - same plusy i sukcesy.
    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze, że plusów jest więcej! Trzymam kciuki za zdrowie.

    OdpowiedzUsuń