czwartek, 30 czerwca 2016

JAKIE PLANY NA WAKACJE ?

Wakacje rozpoczęły się pełną parą, a co za tym idzie? Duuużo czasu na wszystko. Ja wakacje rozpoczęłam świetnie, ale trochę psiaki ucierpiały na tym w ciągu ostatnich dwóch tygodni, bo przez zakończenia roku ( ja miałam dwa ), przez to ile było pracy nad tym oraz ile było popraw przed wystawieniem ocen i dodatkowo przez upały psiaki wychodziły dopiero wieczorem na krótkie spacerki. Ale taki był tylko tydzień. Jakie my mamy plany na wakacje ? Sami zobaczcie.
1.Dużo spacerować oddzielnie z psami.
Nie, nie chcę ich rozdzielać, izolować czy co tam jeszcze pomyślicie. Po prostu każdy z moich psów ma inne preferencje spacerowe, i teraz kiedy mam dużo wolnego czasu chcę im to umożliwić.
Max na przykład lubi dużo spacerować i pogoda mu nie straszna( oczywiście w największe słońce nie wychodzimy), Rambo potrzebuje wybiegania się, ale on znowu w ciepłe dni max 3 kilometry, więcej nie da rady, no i spacery najlepiej tam gdzie można się kąpać. Aza znowu jak najkrótsze spacery tylko tam gdzie jest woda, więc sami widzicie jak wezmę ich razem to nie do końca każdy jest zaspokojony, ale i tak są szczęśliwi :D
2.Pracować nad przywołaniem
Z tym jest coraz lepiej u Maxa, ale u Ramba to leży, dlatego ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć!!
3.Spotykać się z innymi psami
Tu w planach jest już kilka spacerków :)
4.Dużo pływać
Czyli codzienne spacery nad staw :)
5.Uczyć się nowych rzeczy.
M.in. trzymanie przedmiotów, co jest moim marzeniem. No i może jakieś obi i frisbee byśmy zaczęli :)
6.Pracować w rozproszeniach
7.Pracować z Inką - co z tego, że nie mój pies :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz