sobota, 14 marca 2015

Kostki O'canis - RECENZJA !

Wreszcie się zabrałam za jakąś recenzję , dawno żadnej nie było , a w ogóle to była chyba tylko jedna także mam nadzieję ,że przeczytacie całość :)

KOSTKI O'CANIS
Kupiłam je pierwszy raz jakoś pod koniec lipca 2014 , pomyślałam ,że będą fajne na treserki , bo w pudełku jest ich na prawdę dużo. Ostatnio gdy byłam w galerii pomyślałam,że zajdę do Rossmana i zobaczę ,czy są. Były więc od razu kupiłam. Dodam jeszcze ,że Max nauczył się bardzo wielu sztuczek dzięki tym kostkom.

Cena: 3.90 zł.
Gdzie kupić? Ja kupuje w Rossmanie , ale myślę ,że w dobrych sklepach zoologicznych też powinny być .
Ilość w paczce - 200 gram.

Ciastka są w 100% naturalne , co jest moim zdaniem bardzo ważne.
Skład : zboża , mięso i produkty pochodzenia zwierzęcego (wołowina , drób , konina ).
Dodatki: 2a- barwniki 
Składniki analityczne: białko surowe 12,6 %, tłuszcz surowy 4,7 % , popiół surowy 3% , włókno surowe 1%

Plusy:
+ dobra wielkość kostek , nie są ani za duże , ani za małe ( przynajmniej dla moich psów )
+ całkiem fajny skład
+ opakowanie - przyda się na inne smakołyki gdy te się skończą.
+ psom bardzo smakują.

Minusy: 
- w składzie jest konina...

Takie jest moje zdanie na temat tych kostek , napiszcie na dole co wy o nich sądzicie :)



2 komentarze:

  1. fajna recenzja :) może skusze się na kupno tych samków.Ale czemu minusem jest konina?

    pozdrawiamy i zapraszamy http://szalonybelg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zawsze kosteczki biorę na treningi :) są super!

    OdpowiedzUsuń