poniedziałek, 2 marca 2015

Co się z nami dzieje ?

Dzisiejszy post raczej pogadankowy , chciałam wam opowiedzieć co się u nas dzieje. Od ponad tygodnia mam zablokowanego facebooka , a co za tym idzie nie ma tymczasowo stronki. Uważam ,że dobrze się stało , bo po pierwszej tak długiej przerwie będę miała więcej chęci na prowadzenie stronki i pomysły na posty facebookowe też będą. Ogólnie u nas po staremu , wszyscy zdrowi , ostatnio Max i Aza poznali pewnego psiaka , który mieszka w naszej miejscowości , a tak to norma , bawimy się czasem sztuczkujemy , spacerujemy , wczoraj psiaki miały jakieś 15 kilometrów spaceru , koty jak to koty , jedzą , śpią i świrują , głównie Gand , bo Garfield to , wiadomo , pełnoletni , chodzi gdzie chce , robi co chce i wraca kiedy chce... A u Feli również dobrze , wczoraj wreszcie się przełamała i stanęła na dwóch łapkach <3 Strasznie się cieszę :) A jutro będziemy świętować moje urodziny , a Maxa rok i miesiąc ;)








A to właśnie nowy kolega czarnych i rudej , ja mówie na niego Tiger , ale muszę się zapytać właścicielki jak na prawdę się nazywa ;)






 Na tych dwóch zdjęciach Tiger bawi się z rudą , to było ich któreś z koleji spotkanie , ale pierwsze na którym się do siebie zbliżyli , i nawet się bawili ;)

Natomiast ta oto fotografie przedstawie syjamskich bliźniaków różnogatunkowych.

2 komentarze:

  1. Masz śliczne pieski , Ciekawy blog Zapraszam do mnie :
    http://podazac--za--psia--lapa.blogspot.com
    Pozdrawiam ! :***

    OdpowiedzUsuń