sobota, 7 marca 2015

Wspominamy stare czasy :)

Jakoś wczoraj , gdy wysyłałam zdjęcia do redakcji Przyjaciela Psa , naszło mnie na wspominki starych czasów naszej ekipy , znalazłam zdjęcia gdy Aza była młoda i szczupła , aż trudno w to uwierzyć , ale tak , Aza miała wcięcie w talii ,znalazłam nawet zdjęcia Gabi gdy była małą puchatą kulką , niżej wszystko wam pokażę ;)
 Tutaj Aza w wieku 3-4 lat :) Obok niej to owczarek mojego chrzestnego , niestety już go nie ma ..
 Tutaj mój pierwszy psiak Miki <3 
 A tu maleńka Gabi , to zdjęcie chyba pierwszego dnia u nas :) Przez wakacje była u nas , a potem już u babci :)
 Fela 4,5 miesiąca temu :)
 A tutaj Gand ... miał wtedy 4 miesiące :)
 Rambiszek taki malutki <3 Pierwsze zdjęcie to pierwszego dnia u nas , a drugie jakoś miesiąc później :)

 I malutki Maxio :)
 Wtedy był jeszcze mniejszy od Ramba :)
I jeszcze z Franiem..
A tu widzicie ,że nie trzeba być biologiczną matką ,żeby wychować szczeniaka. Rambo przez jakieś 2 miesiące ssał Azę :)
 Siostra Maxa Godi <3

A tu 8 letnia ja z 3 letnią Azą :)

2 komentarze:

  1. Super post :) Małe zwierzaki takie słodkie <3 Mała Gabi niczym Bibi :o http://sabaimax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. całe życie z psami- cudownie <3

    OdpowiedzUsuń