sobota, 21 marca 2015

Pierwszy dzień wiosny , spacery.

Witam was serdecznie pierwszego dnia wiosny. Jak pewnie zauważyliście , lub nie , zdjęcia psów (po prawej stronie bloga) zostały już zmienione na bardziej wiosenne , myślę jeszcze nad wyglądem , muszę chyba kogoś poprosić o design , bo sama raczej nie lubię robić wyglądu bloga. 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dzisiaj o 10:00 spotkaliśmy się ( ja z Maxem ) z Wiktorią i Frankiem , w mieście, kilka kilometrów od naszej miejscowości. Spotkałyśmy się w parku , potem poszłyśmy do lasku , nad rzekę i na pomost i pochodziliśmy trochę po mieście. Franek to pies w typie yorka. Max go polubił , nie było rzadnych problemów , z wyjątkiem tego ,że Max chciał się bawić z nim tak jak z Leonem , a jednak jest to dużo mniejszy pies. Około 11 się rozeszliśmy , tak jak mówiłam , my z Maxem jeszcze połaziliśmy po mieście i wstąpiliśmy do zoologicznego , po zioła dla Feli :)
 Max w wielkim mieście.



Następnie o 12:00 spotkaliśmy się z Olą i Leonem , i całą szóstką poszliśmy na długi spacer do lasu , co było wielkim błędem , bo teraz czeka mnie przeszukanie psów. Po Rambie łaziły 3 kleszcze , nawet mi po spodniach jeden, także to był ostatni spacer do lasu...

 Wczoraj wieczorem byłyśmy też z Gabi na spacerze , a potem dołączył również kumpel z sąsiedztwa :)

Co używacie u swoich psów na kleszcze i pchły ? My krople Fiprex :)

3 komentarze:

  1. Świetne są te psiaki <3 Ja na kleszcze mojemu nic nie daje, raz w życiu miał :)



    NOWY POST <- KLIK Byłabym wdzięczna gdybyś poklikała w linki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne masz psiaki :D
    Czyli spacerki się udały ?? ^^
    Właśnie słyszałam, ze kleszcze wychodzą :c Muszę kupić wyciągacz do kleszczy ...

    http://z-rudzielcem-przez-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do kleszczy my używamy również Fiprex :) Jednak chyba one średnio nam pomagają, a obroża przeciw pchłom i kleszczom już kompletnie. Śliczne psiaki i ładne zdjęcia, grupowe spacery są super! Chciałabym kiedyś na taki iść ^^
    http://maniolowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń