wtorek, 29 września 2015

#1 Ekipa Testuje - Jabłuszko firmy COMFY

                               *Hej*
Dzisiaj oficjalnie zaczynamy serie testową na blogu. Będzie ona pojawiała się raz na 2-3 tygdonie , czasem częściej. Zrobiłam ją z myślą o osobach , które lubią czytać recenzje produktów , ale też jeżeli nie będe miała pomysłu na posta , to recenzję łatwo napisać :) Dzisiaj zrecenzuję zabawkę , jaką jest jabłuszko firmy Comfy.
Zakupione za 16 zł w Olsztyńskim zoologicznym , który jest chyba w Kauflandzie. 
Wzięłam je ze względy na to ,że długo szukałam zabawki , która może spodobać się Azie. Kongi według mnie są za drogie , a z tego co czytałam nie pachnął ładnie , więc pomyślałam właśnie o Comfy. Zabawka bardzo spodobała się Azie, co mnie bardzo cieszy , bo mogę ją czymś zająć i to nawet na pół godziny , chyba ,że jedzonko w środku skończy się wcześniej. Aza doskonale radzi sobie z wyciąganiem smakołyków. Ale jabłuszko bardzo podoba się również chłopakom , i gdy tylko Aza nie widzi łapia je i uciekają.  
Czym wypełniamy?
Najczęściej jest to mokra karma z dodatkami suchych smakołyków. Raz spróbowałam z ryżem i kurczakiem ,ale ryż bardzo szybko wypadał i Aza często nie zauważała kawałków. Dobrze sprawdza się również pasztet.
Ocena:
plusy :
+bardzo ładnie pachnie miętą 
+ łatwo się czyści
+psy je kochają
+ nawet odbija się od ziemi
+ brak śladów użytkowania( a używamy intensywnie)
+cena
+ idealny rozmiar 
minusy:
- nie dostrzegliśmy 






2 komentarze: