sobota, 3 października 2015

#1 Czarnobiałorudy miesięcznik - informacja na początek !

Ruszamy z nową serią na blogu jaką jest czarnobiałorudy miesięcznik. Pomysł zaczerpnięty z bloga Kudłate Szczęścia. Seria będzie pojawiała się w każdą pierwszą sobotę miesiąca i za każdym razem mogą pojawiać się nowe kategorie + nie będzie tylko o psach , ale akurat dzisiejszy post na zapoczątkowanie jest o psiakach . Także myślę ,że  nie będzie nudy . No to co ? Lecimy z pierwszym postem !!
-------------------------------------------------------------------------------------------------

  • Ciekawostka miesiąca
Człowieka można zidentyfikować po odcisku palca. A psa ? Po odcisku nosa !


  • Wydarzenie miesiąca 
Zdecydowanie Zlot Buldogów Francuskich w Warszawie. Świetna rzecz , z resztą pisałam juz o tym w osobnym poście :) KLIK


  • Gadżet miesiąca
I tu pokażę dwóch specjalnych ulubieńców. Poduszki z dekumdekum zamówiłam pod koniec miesiąca i dotarły mi jakoś koło 28 września. Jestem bardzo zadowolona i zachwycona poduszkami. Cudownie się śpi na zwykłej kwadratowej ,,Azowej,, poduszce , a poducha 3D ,,Maxowa,, świetnie wygląda jako dekoracja i fajnie jest się o nią oprzeć , także zakup trafiony w dziesiątkę !!

  • Fota września 


  • Ulubione wrześniowe psiastki 
 Perfect Dog , Pedigree Tasty Bites i Lolo Pets , to zdecydowanie nasi wrześniowi ulubieńcy.


  • NajlePSIEjsze zabawki
Piłka z zolux'a kupiona pod koniec sierpnia , psy za nią szaleją , chyba dzięki piszczałce :)
  • Sztuczka miesiąca
Max nareszcie zakumał waruj , jestem bardzo zadowolona, a poza tym nie robimy nic szczególnego oprócz spacerowania i wałkowania starych komend i przywołania.

  • Blog/Fanpage miesiąca 


  

Zapraszam do śledzenia bloga, już za miesiąc kolejny post z tej serii , ale w między czasie będą pojawiać się inne mam nadzieję ciekawe posty :)



1 komentarz: