sobota, 31 października 2015

Zalatana sobota - Halloween

Od miesiąca mamy już jesień , więc codziennie na spacerach podziwiamy jej uroki. Idąc polem w stronę lasu patrzymy na cudne kolorowe drzewa , a wracając do domu zachodzimy w nasze liściowe miejsce. Bardzo podoba mi się tam pomimo tego , ze to tylko liście... 
Dzisiaj mamy Halloween. Ja miałam mnóstwo roboty , więc do 16 psy ze mną nie porobiły nic , ale mój tata i moja siostra robili coś na dworze i w między czasie bawili się z futrami , a potem razem z tatą poszli nad staw i do lasu. A wieczorem my calą piątka poszliśmy w innym kierunku.
Zaraz zaraz .. piątką? Tak , bo za nami poszedł Gandalf i przy okazji zrobiłam mu jesienne zdjęcie. Po powrocie do domu zrobiłam kilka również jesiennych zdjęć Feli , która zasmakowala w rekwizytach i pogryzła mi dynie :) 
Z dosyć śmiesznym incydentem zakończyliśmy bardzo ciekawą sobotę i dosyć luźny post :) 
Do napisania !

1 komentarz:

  1. Zwierzaki ślicznie się prezentuj.a na tle złotych liści :)
    | thindogs.wordpress.com |

    OdpowiedzUsuń