środa, 4 listopada 2015

Nie taki buldog jak go malują...

Na wstępie chciałabym zaznaczyć , że to co tu teraz napiszę jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem i każdy może mieć inne. Do tego Rambo jest psem BEZ RODOWODU , jednak w 90% posiada cechy rasy. Jest też oczywiście jednym z mniejszości buldogów które... No właśnie. 

1. Chorowite biedaczki :(
Rambo jest jednym z tych nie chorujących przypadków( dzięki Bogu).
Tyle co się naczytalam o psach , które co chwila mają problemy z alergią i innymi chorobami , to aż szkoda zwierzaków i ich właścicieli , którzy muszą patrzeć jak psy cierpią.

2. Leniwe buldogi kanapowcami ?
To nie mój pies. Rambo jest psem bardzo aktywnym fizycznie. Powiedziałabym , ze nawet nadaktywnym. On potrafi przegonić samochód jadący polem... 

3. Buldogi uparte jak osiołki. 
Zdecydowanie się zgadzam.Jeśli Rambo chce coś zrobić , to to zrobi i pod ogonem ma to co inni o tym myślą. Jak się na coś uprze to łatwo nie ustąpi. Bieganie za piłka gdy ktoś gra ? Jasne i do końca. Prawdziwy piłkarz nie schodzi z boiska w środku meczu. Więc Ramba trzeba siłą zaganiac do miski z wodą gdy on nie ma na to czasu. 

4. Buldożek na suchej karmie Royal Canin ?
W życiu ! Sucha karma to tylko na smakołyki. Mały mięśniak woli mięcho !



5. Nadpobudliwy ? Troszkę...
Rambo jest psem , którego nie jest trudno nauczyć podstaw ( oprócz przywołania) , ale jego problem tkwi w tym , że on jest bardzo narwany i wszystko chce zrobić jak najszybciej tylko , żeby coś dostać w nagrodę. 

6. Wulkan energii ?
Nie jest to pies , który musi rozładować energię, bo inaczej demoluje dom. Potrafi się on dostosować. Jak jest potrzeba to wytrzyma w domu i 3 dni wychodząc na dwór tylko na chwilę. Nie niszczy wtedy w domu z nudów , po prostu sobie grzecznie śpi , lecz jak tylko wychodzimy na pole to pies jak zacznie biegać to robi trzy, cztero - krotnie dłuższy dystans niż ja i Aza.

To chyba tyle , co chciałam napisać na temat buldogów. Jeszcze raz chciałam powiedzieć , ze to tylko moje zdanie i przykład mojego psa. Każdy pies jest inny więc niech nikt nie bierze tego tak jakby każdy z psów miał zachowywać się tak samo jak mój. :) 
Pozdrawiamy !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz