wtorek, 10 listopada 2015

PODSUMOWANIE PAŹDZIERNIKA

Posty tego typu widzę u bardzo wielu psiarzy na ich blogach. Pomyślałam ,że może i ja bym spróbowała? Czemu nie. Postaram się pisać takie podsumowania co miesiąc , a jak wiadomo te najbliższe będą najciekawsze (grudzień -święta ).Bez przedłużania , sami zobacznie co udało nam się zdziałać w pażdzierniku :)

Plusy:
- udało nam się spotkać z Wiktorią i Rokim oraz Olą i Leonem.
- bardzo dużo spacerowaliśmy we czwórkę
- zrobiłam kilka porządnych zakupów 
- udało się zrobić sesję jesienną psom i Feli , a nawet jest jedno zdjęcie Gandalfa
- nagraliśmy sporo materiałów do filmiku
- Max załapał dwie sztuczki/komendy
- są małe (ale widoczne) postępy w posłuszeństwie 
- na blogu pojawiały się regularnie nowe posty 
- zaczęłam pisać nasz blogowy miesięcznik

Minusy:
- mało pracowaliśmy , bo wolny czas poświęcaliśmy spacerowaniu  a tam wałkowaliśmy tylko przywołanie
- robiłam bardzo mało zdjęć



6 komentarzy:

  1. Rób więcej zdjęć w takim razie :D A pieski jak zwykle wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Piękne zdjęcia! Zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytasz w ogole jakiekolwiek czyjeś posty? Na każdym blogu piszesz ,,super post! piękne zdjęcia! zapraszam do mnie".

      Usuń
    2. Jej sprawa ja osobiście jak ktoś pisze takie komentarze nie wchodzę na bloga. Wiem ,że chce tyko się zareklamować. Radzę po prostu to zignorować , bo szkoda twoich nerwów na takie osoby :)

      Usuń
    3. Ja staram się ignorować, ale czasem nie idzie obok tego przejść obojętnie...
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. przypadkiem odkryłam twojego bloga. ale cieszę się z tego. podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń