piątek, 20 listopada 2015

#2 Ekipa testuje - Bałwanki firmy Sum-Plast

Dzisiaj test pod okiem ekipy przejdą dwa bałwanki firmy Sum-Plast. Kupiłam je 19 października czyli już ponad miesiąc temu. 
Ogólny opis:

Bałwanek nr.1
Kolor: Fioletowy 

Rozmiar: 10,5 cm
Cena: 9,70zł 

Bałwanek nr.2
Kolor: Czerwony 
Rozmiar: 8 cm
Cena: 8 zł

Nasza opinia:
PLUSY
+ super cena
+ dostępne w różnych kolorach i rozmiarach
+ wytrzymałe - praktycznie nie widać śladów użytkowania
+ można włożyć do środka dosyć dużo smakołyków 
+ ma spory otwór , dlatego psom lepiej się z nich korzysta niż z jabłuszka.
+ bardzo łatwo się myje
+ ładnie pachnie wanilią 
+ można nim rzucać i jest to wygodne, Max bardzo lubi aportować bałwanki.
MINUSY
- nie dostrzegłam (jak na razie) wad , jednak wiadomo , że w przyszłości może się to zmienić.


Żałuję , że nie było trzeciego ,,konga,, w naszym zoologicznym w dobrym rozmiarze. Były tylko małe niestety, ale będę się czaić , może z jakąś dostawą przyjdą duże :) 
Dziękuję za przeczytanie i do następnego !

10 komentarzy:

  1. Jaka tania! W ogóle... super! Szkoda tylko, że o takim małym otworze :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem otwory są idealne i wydaje mi się , ze nawet dla bernardyna byłyby okej :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. kupiłabym takie mojemu psiakowi ale niestety u nas nigdzie w pobliżu w żadnym sklepie nie ma kongów. są tylko piłki i piszczące kości i jeszcze szarpaki.
    PS. zapraszam do mnie jawmoimpsimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają! Ogólnie świetna recenzja :). Pozdrawiam i zapraszam do mnie - http://niezwyklybeagle.blogspot.com/ ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. No te kongi slicznie pachną :D!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy produkt,a w dodatku polski.Niestety nie wiem gdzie mogłabym go dostać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W internecie w różnych sklepach można znaleźć :)

      Usuń
  6. Ale ładne kolory!

    ------------------------------------
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://julia9876543210.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tego bałwanka, i ślady użytkowania były widoczne po kilku pierwszych razach. Jak pies ma tendencję do gryzienia konga, to 100% odradzam, i przekierowuję do oryginalnych Kongów. :p Nasz przypomina poszarpaną, powycinaną gumę, i pies z łatwością może to wygryźć i połykać..

    OdpowiedzUsuń