sobota, 7 listopada 2015

#2 Czarnobiałorudy miesięcznik - bardzo jesiennie :)

Październik był nie ukrywam dla mnie jak i dla psów ciężkim miesiącem. Zaczęło się robić zimno , szybko zapadała ciemność i moje samopoczucie nie było najlepsze. Dużo nowego nie robiliśmy , ale czas spędzaliśmy na cudownych spacerach i to głównie zapadło mi w pamięci jeśli chodzi o październik. 

Wydarzenie miesiąca 
Spacer z Rokim ,na którym byłam razem z Azą i był na prawdę udany. 
Więcej o nim TU

Fota października
NajlePSIEjsze zabawki:

Zdecydowanie bałwanki z firmy Sum-Plast.
Ale na razie cii.. Będzie o nich coś więcej :)
Fioletowy 10,5cm. Czerwony 8cm.
Coś dla psiarza :
Świetnie pudełko , które dostać możecie w biedronce. Ja kupiłam je ze względu na psią galanterię , nie miałam już gdzie trzymasz wszelkich szelek , smyczy itp. 
Cena: 19.99
Wzór: Dwa wzory do wyboru, jeden z kotami , drugi z psami , ja dla odmiany postawiłam na kociaki :)

 Sztuczka miesiąca:
Slalom między nogami i ,,akuku,, w wykonaniu Maxa.

Ważne daty w październiku:
10.X - rok strony na FB
11.X - rok Feli
23.X - Spacer z Rokim

Pamiętny spacer: 
Oczywiście to ten , na którym to psy biegały za sarnami,  zajacem i ledwo doszły do domu :)
Kto pyta nie błądzi !!
1.Kiedy zaczęłaś na poważnie interesować się psami ? (Sztuczki, treningi itp.)
Odp. To jest jedno z tych pytań nad którymi muszę się zastanowić...
A więc : Ogólnie psami interesuje się od zawsze , ale mocniej zaczęłam się interesować gdy trafił do mnie Rambo. Z nim zaczęłam pracować nad sztuczkami. A już całkiem w psim świecie zaczęłam się obracać odkąd mam Maxa i stronkę czyli ogólnie około 4 lat ,a w lepszym stopniu od 2 lat :)
2. Czy Gandalf zawsze chodzi ze stadem na spacery ? 
Odp. Nie , zdarza się , ale częściej było to gdy był mały ,teraz już raczej nie lub bardzo rzadko. Wspólnie czas spędzają na podwórku lub w domu :)
3.Jak twoi rodzice zgodzili się na trzy psy ?
Odp. Dwa psy miałam od zawsze. Gdy odeszła Miki ,wzięłam Ramba i przez prawie 2 lata miałam 2 psy. Potem Aza zaszła w nie planowana ciążę i pojawił się Maxa i jego siostra. Ja byłam pewna ,ze będę musiała ich oddać i z taką myślą żyłam sobie przez jakiś miesiąc. Potem moi rodzice przyszli do mnie i mi powiedzieli ,ze Max zostanie. Aza nie jest już najmlodsza , więc Max będzie z nia ze tak powiem stróżował. Moi rodzice lubią zwierzęta i to czasami ja nie chce kolejnego kota , a oni chcą ,więc nie mam problemu :) 

STATYSTYKA Z PAŻDZIERNIKA
205WYŚWIETLEŃ POD POSTAMI 
499 WYŚWIETLEŃ BLOGA
8 DODANYCH KOMENTARZY
5 DODANYCH POSTÓW

2 komentarze:

  1. Fajny post i świetny pomysł. Pozdrawiam i zapraszam w moje skromne progi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super '' wydanie '' miesięcznika :) Nawet moje pytanie się pojawiło :D http://mojekudlacze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń